Nowy magazyn sportów motorowych
Na rynku ukazał się miesięcznik "Speed" - pismo poświęconeekstremalnym sportom motorowym uprawianym w terenie. Wydawcąmagazynu jest powstała kilka miesięcy temu spółka Camelleon.
Struktura numeru "Speeda" składa się z czterech części: enduro,quady, żużel i extreme. W piśmie znaleźć można m.in. relacje zimprez i wyścigów, zdjęcia, wywiady czy terminarze zawodów.Pierwsze wydanie liczy 100 stron, kolejne mają być grubsze.
Redaktorem naczelnym "Speeda" jest dziennikarz motoryzacyjnyKrzysztof Hipsz, współtwórca "Świata Motocykli", były redaktornaczelny "Cinemy" oraz "Golf & Life". Dotychczas współpracowałon także m.in. z "Rzeczpospolitą", "Dziennikiem", "Truck", "EchemDnia", Tok FM, Polskim Radiem i TVP.
Dyrektorem artystycznym pisma został Daniel Łyżwiński, związanywcześniej z miesięcznikiem "Gentleman". Z magazynem współpracowaćbędą różni dziennikarze zajmujący się motoryzacją - do pierwszegonumeru teksty napisali m.in. Dariusz Ostafiński z "PrzegląduSportowego" oraz Robert Noga z Radia Rzeszów.
"Speed" kosztuje 9,70 zł. Pierwszy numer ukazał się w nakładziewynoszącym 20 tys. egz. Sieć dystrybucyjna pisma obejmuje m.in.salony prasowe Ruch-u, sieć EMPiK oraz stacje benzynowe.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa(spoty na kanałach Extreme Sports Channel i Travel Channel, banneryna portalach scigacz.pl i motogen.pl). "Speed" promowany będzietakże za pomocą konkursów w Antyradiu. Działania promocyjne wydawcaprzygotował we własnym zakresie.
Wydające pismo wydawnictwo Camelleon stworzone zostało przezElżbietę Orbach, byłą wydawcę magazynu "Gentleman" i DominikęPawelec, która również pracowała w tym miesięczniku. Równolegle ze"Speedem" spółka ta wprowadziła na rynek także kwartalnik"Marmolade" (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn sportów motorowych