Nowy magazyn w portfolio ARBOmedia Polska
HOT - to pierwszy polski tzw "flyers", czyli magazyn informacyjny połączony z portalem internetowym, który z początkiem maja oficjalnie pojawi się na rynku prasowym
Jego formuła wzorowana jest na londyńskich i berlińskich magazynach bezpłatnych - "flyersach", które są zdecydowanie najpopularniejszym źródłem informacji miejskich w zachodniej części europy.
Magazyn skierowany jest do wszystkich którzy lubią aktywnie spędzać czas, są stałymi bywalcami nocnych klubów, muzeów, kin, teatrów i chcą być dobrze poinformowani odnośnie wydarzeń w nadchodzącym miesiącu. Od konkurencji wyróżnia go format, a przede wszystkim mocne powiązanie z portalem, który umożliwi czytelnikom interakcje z redakcją oraz aktywne zdobywanie większej ilości informacji. Każdy temat poruszany w magazynie będzie miał swoją kontynuację na portalu, gdzie będzie można wziąć udział w dyskusji, przeczytać rozszerzoną wersję artykułu, skomentować go, ściągnąć dołączoną muzykę, czy wziąć udział w losowaniu nagród takich jak zaproszenia, wejściówki do kin i na imprezy.
"Od dawna obserwowaliśmy rynek magazynów informacyjnych, zarówno w Polsce jak i poza jej granicami i na tej podstawie postanowiliśmy wprowadzić do naszego kraju "flyersa" z prawdziwego zdarzenia. Pierwszy, testowy numer, pojawił się w lutym w Szczecinie o od razu został bardzo dobrze przyjęty zarówno przez czytelników, jak i reklamodawców. Nietypowa formuła magazynu, pozwalająca aktywnie uczestniczyć czytelnikowi w życiu miasta, wypowiadać się na tematy poruszane w magazynie za pomocą portalu, oraz "kieszeniowy" format pisma to nowość na naszym rynku, która zdecydowanie odróżnia nas od pozostałych pism bezpłatnych". - mówi Piotr Żelachowski redaktor naczelny magazynu HOT.
Magazyn HOT w początkowym okresie będzie ukazywał się co miesiąc w Warszawie i Szczecinie w łącznym nakładzie 24 tys (15 tys. Warszawa i 9 tys. Szczciecin) i będzie dystrybuowany w nocnych klubach, modnych miejscach spotkań, na uczelniach oraz w sklepach z płytami. Reprezentowaniem pisma na rynku reklamowym zajmie się Dom Sprzedaży Mediów ARBOmedia Polska .
"Ten magazyn jest dla nas szczególnie istotnym medium, połączony z siecią reklamy "w4oczy", ulokowaną w najlepszych klubach nocnych stworzy kolejny kanał dotarcia do bywalców tego typu miejsc" - mówi Konrad Spoczyński, kierownik działu prasowego ARBOmedia.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn w portfolio ARBOmedia Polska