Nowy przetarg firmy Avans
Ogólnopolska Sieć Elektromarketów Avans ogłosiła przetarg na kreację kampanii wizerunkowej planowanej na jesień 2005 roku.
Agencje startujące w przetargu będą miały za zadanie stworzenie kreacji do nowej wizerunkowej kampanii Avansu.
"Podczas całorocznej pracy wykreowaliśmy ikonę sieci Avans jaką jest postać "kosmitki". W briefie tegorocznego przetargu prosimy Agencje o podkreślenie, w proponowanych kreacjach, nowoczesności, innowacyjności oraz nawiązanie do kosmicznego tematu kampanii sieci Avans "Nieziemskiej Obsługi". Wierzymy, że taki rodzaj przekazu zbuduje wizerunek Avansu jako sieci zaawansowanej technologii i nieziemskiej obsługi" - mówi Izabela Voisset, Kierownik Działu Marketingu Sieci Avans.
W przetargu bierze udział 10 wiodących agencji kreacyjnych, przewidziany budżet kreacji netto 500 tyś zł. Pierwszy etap przetargu, polegający na wytypowaniu 3 wiodących agencji planujemy zakończyć na początku czerwca br.
Sieć Avans powstała w 1998 roku z konsolidacji pięciu hurtowni branży AGD i RTV. Obecnie posiada około 600 sklepów w całej Polsce, głównie w małych i średnich miastach powiązanych z siecią umową franchisingową. W roku 2005 na łamach dziennika Rzeczpospolita w rankingu listy 500 firma Avans Polska Sp. z o.o. zajęła 90 miejsce.
Dołącz do dyskusji: Nowy przetarg firmy Avans