Nowy serwis internetowy Chio
Ruszył nowy internetowy serwis chipsów Chio
Projekt skierowany jest do młodej grupy użytkowników głównie w wieku 15-24, ludzi kreatywnych i spontanicznych, poszukujących w życiu inspiracji i niekonwencjonalnych rozwiązań.
"Nowy serwis Chio odpowiada na potrzeby naszych młodych konsumentów, którzy oczekują niekonwencjonalnych rozwiązań i sposobów komunikowania się z nimi. Internet jest doskonałym medium umożliwiającym niestandardowe dotarcie z przekazem" - stwierdziła Beata Syberska, Brand Manager Chio.
"Dbamy o to, aby użytkownicy serwisu nie nudzili się, dlatego zawartość www.chio.pl jest systematycznie rozwijana i wzbogacana o nowe interaktywne elementy, adekwatne do zainteresowań i trendów wśród grupy docelowej" - powiedziała Małgorzata Olszewska, Account Manager Zentropy Partners.
Serwis został zaprojektowany i stworzony przez Zentropy Partners, Agencję Interaktywną w grupie McCann Erickson.
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis internetowy Chio