SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy spsoób reklamy firmy Provident

Provident reklamuje się podróżnym na biletach

Jednym z pierwszych ogólnopolskich klientów, który zdecydował się na niestandardową formę promocji na okładkach biletów kolejowych, jest firma Provident, instytucja finansowa oferująca pożyczki gotówkowe. Według badań okładki Ad - verto na bilety kolejowe cechuje 80 - procentowa postrzegalność reklamy.

Częsty (2 - 4 krotny) kontakt z kopertą podczas podróży wskazuje, że nowe medium ma szansę na pozyskanie dobrej pozycji rynkowej. br>
Nowy nośnik reklamowy wprowadziła, jako pierwsza w Polsce, firma Begimo.

"Ad-verto to doskonały instrument dla firm mających w swych grupach docelowych konsumentów aktywnych i często podróżujących" - mówi Izabela Petru, marketing manager spółki Begimo SA, będącej pomysłodawcą przedsięwzięcia - "Ponieważ podróżny otrzymuje kopertę wraz z biletem bezpośrednio do ręki, zagwarantowane jest w ten sposób dotarcie do konsumenta z odpowiednim przekazem".

Jednym z pierwszych, dużych przedsiębiorstw, które wyraziły zainteresowanie tego typu sposobem promocji jest Provident - firma zajmująca się udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta. Zdaniem Ignacego Chrzanowskiego, specjalisty ds. marketingu Provident, Ad-verto umożliwia tanie i gwarantowane dotarcie do klienta:"Dzięki kopertom na bilety możemy w sposób efektywny kosztowo zwiększać świadomość marki oraz informować o dostępności naszej usługi".

Zaplanowana na lipiec i sierpień kampania Providentu obejmuje swoim zasięgiem siedem województw. W ramach akcji do biletów zostanie załączonych 670 000 kopert z numerem ulgowej infolinii firmy. br>
Koperty będą rozprowadzane poprzez ogólnopolską sieć kas sprzedaży biletów prowadzoną przez polskie koleje. Dzięki rozbudowanemu systemowi dystrybucji możliwe jest sterowanie wielkością kampanii i jej zasięgiem. br>
"Spółka 'PKP Przewozy Regionalne' przewozi rocznie ok. 250 mln pasażerów. Osoby podróżujące koleją stanowią aktywną mobilną i atrakcyjną grupę docelową - stwierdza Marek Nitkowski, Dyrektor Biura Marketingu, 'PKP Przewozy Regionalne' Spółka z o.o.: "Liczymy na to, że przedsięwzięcia typu Ad-verto mogą stać się jednym z dodatkowych źródeł uzyskania przychodów dla przewoźnika kolejowego oraz poprawią jakość obsługi naszych klientów". br>
Jedną z największych zalet nowego nośnika jest, oprócz wysokiej 80-procentowej zauważalności oraz częstego kontaktu (2-4 razy podczas podróży), jego efektywność kosztowa. Cena podstawowej koperty to 25 groszy netto, zawierająca w sobie produkcję i dystrybucję.

Jest dużo niższa w zestawieniu z porównywalnymi metodami dotarcia do klienta, jak np. druk adresowy. Bardzo istotna jest również duża ilość możliwości wykorzystania koperty do celów marketingowych. Koperta Ad-verto może być nośnikiem reklamy tradycyjnej, zawierać na skrzydle kupon rabatowy lub konkursowy, służyć jako ankieta, bądź formularz zwrotny. Istnieje również możliwość sporządzenia do koperty wrzutki w postaci ulotki lub książeczki.

- "Gwarantowane dotarcie do określonej grupy osób, łatwość w dostosowaniu kształtu koperty do indywidualnych potrzeb klienta oraz duże pole manewru przy opracowywaniu zasięgu kampanii stanowią o atrakcyjności i potencjale rozwoju tego nośnika". - podsumowuje Izabela Petru.

Dołącz do dyskusji: Nowy spsoób reklamy firmy Provident

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl