Nowy Sukces
1 września ukazał się pierwszy numer odnowionego "Sukcesu"
Od środy można już kupić najnowszy numer miesięcznika "Sukces" przygotowany przez nowego wydawcę firmę Multico Press, biznesmena Zbigniewa Jakubasa, który w połowie czerwca kupił tytuł od Inter-Media.
Nowy "Sukces" jako jedyny miesięcznik na rynku będzie się ukazywał w dwóch, foliowanych razem egzemplarzach - dla kobiet i dla mężczyzn. Ma to umożliwić większy wpływy ze sprzedaży powierzchni reklamowej.
Wydawcy liczy, że przy ok. 100 tys. nakładu średnia sprzedaż wyniesie ok. 60-70 tys. egz. (dotychczas ok. 28 tys. egz.).
Od początku września magazyn będzie wspierany reklamami w największych stacjach telewizyjnych i radiowych.
Dodatkową promocją będą dołączane do "Sukcesu" filmy na DVD, choć będzie tez w sprzedaży tańsza wersja bez gadżetu.
Dołącz do dyskusji: Nowy Sukces