Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketach Carrefour
Spółka PRN Polska wprowadziła w poniedziałek nowy system komunikacji swojej sieci telewizji in-store zlokalizowanej w hipermarketach Carrefour.
Jak podano w komunikacie, nowa formuła telewizji ma być przede wszystkim narzędziem nawigacyjnym dla klientów sieci, którego głównym zadaniem będzie informowanie i pomoc w podjęciu decyzji zakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjną pomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.
W ramach przeprowadzonych działań, komunikacja telewizji została zintegrowana z nawigacją wewnątrzsklepową hipermarketów Carrefour, zaprojektowany został też nowy logotyp sieci.
Na potrzeby rebrandingu spółka PRN Polska przygotowała specjalną kampanię, która przez kilka miesięcy będzie emitowana na ekranach sieci in-store we wszystkich hipermarketach Carrefour.
Prace nad nowym systemem komunikacji tej telewizji trwały sześć miesięcy i są wspólnym dziełem centrali PRN w San Francisco oraz polskiego oddziału firmy.
PRN Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Premier Retail Networks Inc., światowego lidera w zakresie wewnątrzsklepowych sieci telewizyjnych, oraz Grupy Polsat. Brokerem reklamowym PRN Polska jest Polsat Media.
Dołącz do dyskusji: Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketach Carrefour