Nowy tygodnik lokalny za 99 groszy
"CGD" to nowy tygodnik lokalny, który od dziś ukazywać się będzie co czwartek w regionie golubsko-dobrzyńskim (woj. kujawsko-pomorskie). Tytuł pisma pochodzi od liter widniejących na rejestracjach samochodów na tym terenie, a jego wydawcą jest Wydawnictwo Promocji Regionu.
- Pismo z założenia jest niezaangażowane politycznie, ma być przyjazne, wygodne i pomocne dla czytelników - mówi Krzysztof Kaliski, prezes spółki wydającej "CGD". Redaktorem naczelnym tytułu został Krzysztof Derdowski, wcześniej m.in. redaktor naczelny "Ilustrowanego Kuriera Polskiego". Tworzenie redakcji koordynuje bydgoska firma public relations P.S. Consulting.
Tygodnik "CGD" liczy 24 strony i wydawany jest w formacie A3 w pełnym kolorze. Tytuł ukazuje się w nakładzie wynoszącym 3500 egz. i cenie 0,99 zł. Do każdego numeru dołączany jest 16-stronicowy program telewizyjny.
Wydawca zdecydował się na nietypową formę dystrybucji tygodnika - przynajmniej w początkowym okresie będzie ona oparta w głównie mierze o małe i średnie sklepy spożywcze na terenie powiatu.
Dołącz do dyskusji: Nowy tygodnik lokalny za 99 groszy