SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy tytuł Egmont Polska

'Czarodziejki W.I.T.C.H.' kultowym komiksem polskich nastolatek wkrótce debiut nowego wydania specjalnego p.t. 'Styl W.I.T.C.H.'

Wydawnictwo Egmont Polska przygotowuje nowe wydanie specjalne magazynu „Czarodziejki W.I.T.C.H.”, który bije rekordy sprzedaży. W kwietniu nakład popularnego dwutygodnika zostanie zwiększony do 140 tys. egzemplarzy.

Nowe wydanie specjalne pojawi się w kioskach pod koniec maja br. Adresowane jest do wszystkich fanek pięciu Czarodziejek – dziewcząt w wieku 11-15 lat.

W „Styl W.I.T.C.H.” czytelniczki znajdą artykuły poruszające ważne dla nastolatek tematy takie jak: przyjaźń, rodzina, funkcjonowanie w grupie. Nie zabraknie w nim też quizów, porad z zakresu mody i urody, plakatu i wywiadu z gwiazdą. Każdy dział otwiera krótki dwu- trzystronicowy komiks z Czarodziej-kami. Pismo w cenie 5,90 zł ukaże się w nakładzie 60 tys. egzemplarzy, a jego objętość wyniesie 52 strony. Strona reklamowa w „Styl W.I.T.C.H.” kosztuje 9 tys., a IV okładka 12 tys. złotych.

„Czarodziejki W.I.T.C.H.” to dwutygodnik komiksowy adresowany do dziewcząt w wieku 7-12 lat cieszący się wciąż rosnącą popularnością. Od kwietnia 2005 roku pismo podwoiło nakład, który obecnie wynosi 120 tys. egzemplarzy.

Wydawnictwo Egmont Polska liczy na kolejny rekord sprzedaży, ponieważ z okazji planowanej na kwiecień i maj 2006 roku telewizyjnej kampanii reklamowej, nakład dwutygodnika zostanie dodatkowo zwiększony do 140 tys. egzemplarzy.

Czasopismo „Czarodziejki W.I.T.C.H.” nie tylko w Polsce cieszy się wielką popularnością. Uwielbiają je czytelniczki we Włoszech, Skandynawii i Niemczech. Pierwszy numer magazynu pojawił się na polskim rynku w styczniu 2002 roku. Głównym elementem pisma jest komiks opowiadający o perypetiach 5 dziewcząt, które przeżywają uczuciowe rozterki, konflikty z rodzicami i szkolne kłopoty. Żyją jak zwyczajne nastolatki, choć jednocześnie są czarodziejkami, a akcja toczy się w dwóch światach: realnym i baśniowym.

- Na sukces pisma składa się wiele czynników – zawiera ono ciekawy, dobrze rysowany komiks, a na stronach redakcyjnych zamieszczanych jest wiele artykułów o przyjaźni, pozytywnym nastawieniu do świata. Nie brakuje też testów i horoskopu – mówi Agnieszka Wieladek, redaktor prowadząca „Czarodziejek W.I.T.C.H.”. – Wiele pomysłów realizowanych w piśmie pochodzi od czytelniczek i to jest najlepszą receptą na dobry pism: słuchać czytelniczek i być blisko nich.

Corocznym świętem wiernych czytelniczek pisma jest organizowany od 4 lat przez wydawnictwo Egmont Polska „Zlot W.I.T.C.H.”. W 2006 roku odbędzie się on 10 czerwca w Parku Sowińskiego w Warszawie. W poprzednich latach impreza odbywała się w warszawskim klubie Stodoła i gromadziła około 3 tys. fanek Czarodziejek W.I.T.C.H. z całego kraju. W tym roku chcemy pobić ten rekord i podwoić liczbę gości." - dodaje Wieladek.

Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł Egmont Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl