Nudle na wakacjach
Kampania reklamowa marki Knorr
Marka Knorr promuje w okresie letnim jeden ze swoich sztandarowych produktów – KNORR Nudle.
Kampania kierowana jest do młodych ludzi, w wieku 15-25 lat, którzy są głównymi konsumentami nudli i ma za zadanie wzmocnić wizerunek produktu: „zakręconych Nudli o zabawnych nazwach i nietypowych smakach”. Nudle chcą towarzyszyć młodym ludziom nie tylko podczas roku szkolnego i akademickiego, ale również podczas ich wakacyjnych wyjazdów jako wakacyjne jedzenie.
Realizacją tej idei jest kampania bilboardowa „Ziemia z nieba”, do której kreację przygotowała agencja Corporate Profiles/DDB.Pierwsza część kampanii miała miejsce w drugiej połowie czerwca: plakaty pojawiły się na citilightach w największych miastach Polski. Za zakup tablic w tej części kampanii odpowiedzialna była agencja Initiative Media.
Druga część kampanii zaplanowana jest na cały lipiec i sierpień. Plakaty z cyklu „Ziemia z nieba” w dwóch wariantach: „Morze nudli w górach” i „Góry nudli nad morzem” zawisły na megaboardach w najpopularniejszych miejscowościach wakacyjnych: nad morzem, w górach i nad mazurskimi jeziorami. Za zakup tablic w tej części kampanii odpowiedzialna jest agencja Adversus. .
Dołącz do dyskusji: Nudle na wakacjach