„Kasa wraca” - Katarzyna Moś i The Chance reklamują promocję OC i AC w Link4 (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Link4 rozpoczyna promocję pod hasłem „Kasa wraca” dotyczącą OC i AC. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarki Katarzyny Moś i zespołu The Chance.
W ramach promocji można otrzymać do 30 proc. zwrotu rocznej składki na OC i AC oraz do 25 proc. zwrotu składki na OC. Warunkiem, oprócz terminowego uiszczania płatności, jest bezszkodowe przejechanie każdego miesiąca minimum 200 km, w tym po minimum 10 km przez pięć dni (z włączoną nawigacją NaviExpert). Zwrot może wynieść maksymalnie 540 zł rocznie.
Taka oferta będzie obowiązywała do 26 kwietnia 2018 roku.
Reklamy informujące o promocji są utrzymane w konwencji muzycznej, charakterystycznej od kilku lat dla komunikacji marketingowej Link4. W kampanii występują piosenkarka Katarzyna Moś i zespołu The Chance.
Poprzednia duża kampania z ich udziałem była prowadzona wiosną br., reklamowała ubezpieczenie mieszkań.
Nowa akcja reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Za obsługę reklamową Link4 odpowiadają agencja Red8 Advertising (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Kasa wraca” - Katarzyna Moś i The Chance reklamują promocję OC i AC w Link4 (wideo)