„Odlotowy konkurs” promuje płatki Nestlé w sieci Real
W hipermarketach Real trwa „Odlotowy konkurs” promujący płatki śniadaniowe Nestlé. Akcję – wspieraną przez materiały POS – przygotowała i prowadzi agencja L-E-M.
W „Odlotowym konkursie” należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytania z zakresu lotnictwa znajdujące się w promocyjnych opakowaniach płatków Nestlé. Do wygrania są bony podróżne i pieniężne. Akcję – prowadzoną w hipermarketach Real – wspierają materiały POS z uzupełniającymi się przekazami: topery są teaserami przyciągającymi uwagę, na plakatach można doczytać o tym, co należy zrobić, by wygrać, a ulotki są już częściowymi wizualizacjami nagrody głównej.
„Odlotowy konkurs” rozpoczął się 11 lutego i potrwa przez dwa tygodnie. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja L-E-M.
Dołącz do dyskusji: „Odlotowy konkurs” promuje płatki Nestlé w sieci Real
Nagrody:
1. miejsce Sony Playstation Portable
2. miejsce Logitech Wireless Desktop
3. miejsce słuchawki Philips
http://s3.burakoland.gry.epuls.pl/