Odmienione „M jak mieszkanie” bardziej poradnikowe
Od listopadowego wydania miesięcznik “M jak mieszkanie” (Murator SA) zmieni charakter na bardziej poradnikowy. Tytuł otrzyma też nową szatę graficzną i wsparty zostanie kampanią reklamową.
- Decyzję o relaunchu miesięcznika „M jak mieszkanie” poprzedziły badania jakościowe wzbogacone metodą eyetrackingu. Analiza dopasowania pisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej utwierdziła nas w przekonaniu, by nadać mu zdecydowanie poradnikowy, a zarazem inspirujący charakter, z naciskiem na nowoczesne wnętrza - mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes Muratora, dyrektor zarządzający segmentu pism wnętrzarskich.
Nowe „M jak mieszkanie” jest skierowane do osób do 45. roku życia, wchodzących w etap stabilizacji. Każdemu z prezentowanych w magazynie wnętrz towarzyszyć będą teraz rady ekspertów i redakcji. O urządzaniu wnętrz opowiedzą zarówno architekci, jak i osoby, które same przeprowadziły remont. W piśmie wyraźnie zaakcentowane zostaną ceny. Pojawią się też rubryki poświęcone m.in. zakupom przez internet czy kuchniom z polskich seriali.
Za nową formułę „M jak mieszkanie” odpowiada Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która od sierpnia br. została redaktor naczelną miesięcznika (więcej na ten temat). Nową szatę graficzną, która jest bardziej uporządkowana, przygotowała nowa dyrektor artystyczna pisma Paulina Ochnio. Magazyn otrzymał też odświeżone logo.
Listopadowy numer “M jak mieszkanie” pojawi się na rynku w piątek 7 października br. w nakładzie zwiększonym do 125 tys. egz. Objętość wydania to 128 stron (więcej o 8 stron niż ostatnio), a cena bez zmian wynosić będzie 4,99 zł.
Pojawienie się na rynku odmienionego „M jak mieszkanie” wspiera kampania promocyjna w prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Angora”, „Super Express”, „Zbuduj dom”, „Podróże”, „M jak mama”, katalogi Praktikera i Tchibo), telewizji (TVN, TVP 1, TVN Style, Polsat Cafe, Domo.tv), radiu (Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM) i internecie (Wp.pl, serwisy internetowe Muratora). Działania przygotował wydawca, media zaplanował Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „M jak mieszkanie” w pierwszym półroczu br. wyniosła 41 954 egz., o 21,3 proc. mniej niż rok wcześniej (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Odmienione „M jak mieszkanie” bardziej poradnikowe