Odświeżone „Party” z Małgorzatą Rozenek i Katarzyną Cichopek
W poniedziałek 15 października br. ukazał się urodzinowy numer magazynu „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Od tego wydania tytuł zyskał nową szatę graficzną i rubryki. Na łamach nowością są cykle Małgorzaty Rozenek i Katarzyny Cichopek.
W magazynie pojawiła się sekcja poradnikowa oraz nowe rubryki jak np. psychologia i diety. Nowością w sekcji wnętrzarskiej są felietony Małgorzaty Rozenek dotyczące prowadzenia domu. Dział kuchnia został wzbogacony o kulinarne propozycje Katarzyny Cichopek przygotowane pod okiem Kurta Schellera.
Autorką nowego layoutu dwutygodnika jest pochodząca z Nowego Jorku Maryjane Fahey z Maryjane Fahey Design, pracująca wcześniej dla takich tytułów jak: „Time”, „Tatler”, „Business Week” i „Women’s Health”.
Wydanie urodzinowe „Party” ma objętość zwiększoną do140 stron, a na jego łamach znalazła się m.in. rozmowa Moniki Richardson z Bogusławem Lindą czy sesja zdjęciowa zrealizowana w domu Magdy Gessler. Pięć ostatnich lat w show biznesie podsumowują Karolina Korwin-Piotrowska i Alek Rogoziński.
Numer ukazał się w normalnej cenie 1,99 zł. Wydanie można też kupić z dodatkiem kulinarnym Roberta Sowy w cenie 2,99 zł., z płytą DVD z filmem „Nad życie” (29,99 zł) oraz z pierwszym tomem kolekcji filmów dla dzieci pt. „Barbie” (19,99 zł).
Sprzedaż urodzinowego numeru wspiera kampania reklamowa w telewizji, w prasie oraz w internecie. Kreację przygotował dział marketingu dwutygodnika.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w lipcu br. wyniosła 495 420 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Odświeżone „Party” z Małgorzatą Rozenek i Katarzyną Cichopek