Odświeżony magazyn LOT-u podoba się czytelnikom
Polskie Linie Lotnicze LOT przeprowadziły wśród swoich pasażerówbadania dotyczące oceny magazynu pokładowego "Kaleidoscope" -wydawanego od kwietnia 2008 roku przez agencję Kava Kava. Zarównowygląd, jak i zawartość merytoryczna odświeżonego w kwietniu pismazostały pozytywnie ocenione przez ponad 80 proc. czytelników.
Wygląd i forma magazynu pokładowego zyskały wysokie oceny u 86proc. respondentów. Ankietowani pasażerowie LOT pozytywniewypowiedzieli się na temat wyglądu i atrakcyjności okładek"Kaleidoscope", które podobały się 75 proc. z nich. Aż 78 proc.respondentów uznało za atrakcyjne artykuły i zawartość tekstowąmagazynu, a 86 proc. podoba się podział "Kaleidoscope'u" na działytematyczne (przyloty, odloty, shopping i relax) i dwie oddzielnewersje językowe.
- Cieszymy się, że pasażerowie LOT tak pozytywnie oceniliwprowadzone przez nas zmiany - mówi Marcin Kacprzyk, wydawca w KavaKava.
Nowa makieta "Kaleidoscope" ukazała się w kwietniu 2008 roku.Miesięcznik przeszedł gruntowną modernizację, która objęła m.in.zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesnaszata graficzna), czy oprawę (różne formaty papierów, etc.).
Specjaliści z Kava Kava zaproponowali odejście od typowej formymagazynu podróżniczego, dodając treści związane z szeroko pojętąkulturą, designem, sportem, nowymi technologiami, motoryzacją orazrozrywką. Pismo podzielone zostało też na dwie oddzielne części:polską i angielską wersję językową.
Dodatkowo, do tworzenia magazynu agencja zaprosiła znaneosobistości, które przygotowują felietony, artykuły i zdjęcia. Sąto m.in.: Grzegorz Miecugow, Bartek Chaciński, Zbigniew Wodecki,Michał Ogórek, Marek Kondrat, Robert Makłowicz, Dorota Zawadzka,Kurt Scheller i Pascal Brodnicki.
Dołącz do dyskusji: Odświeżony magazyn LOT-u podoba się czytelnikom