Ofensywa Interfax Central Europe
Agencja informacyjna Interfax Central Europe uruchomiła przeznaczony dla regionu Środkowej Europy internetowy serwis informacyjny.
„Jest to bardzo ważny krok w stronę integracji informacji z Europy Środkowej z globalnymi opracowaniami przygotowywanymi przez agencję, które pozwoliły Interfaxowi osiągnąć pozycję światowego lidera w dziedzinie serwisów informacyjnych dotyczących rynków wschodzących”, powiedział Robert Bogdański, Prezes agencji Interfax Central Europe.
Główna strona serwisu dostępna jest pod adresem: www.interfax-centraleurope.com.*
*(serwis dostępny jest także pod następującymi adresami: www.interfax.pl; www.centraleurope.com.pl; www.interfax-poland.com; www.interfax-poland.com.pl; www.interfax.com.pl; www.interfax-czechrepublic.com; www.interfax-hungary.com; www.interfax-slovakia.com.)
Interfax Central Europe dostarcza serwisów dotyczących wydarzeń gospodarczych w Czechach i Słowacji, w Polsce, oraz na Węgrzech. Serwis dostępny jest w języku angielskim i oprócz informacji ogólnogospodarczych można w nim znaleźć specjalistyczne serwisy dotyczące nośników energii (ropa, gaz), bankowości i telekomunikacji. Agencja specjalizuje się zwłaszcza w informacji energetycznej, a jej serwis dotyczący ostatniego kryzysu gazowego należał do przodujących w branży. Było to możliwe dzięki pracy dziennikarzy w krajach Środkowej Europy, ale także doskonałej współpracy z dziennikarzami z Ukrainy i Rosji.
Pracujący w agencji dziennikarze to doświadczeni i posiadający ogromną wiedzę specjaliści, którzy przygotowują najwyższej jakości raporty z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w regionie. Skierowane są one do osób zajmujących stanowiska decyzyjne w państwie, rządzie, biznesie, czy administracji publicznej.
Agencja Interfax jest jedną z czołowych agencji informacyjnych na świecie. Specjalizuje się w dostarczaniu informacji ekonomicznych i politycznych oraz serwisów dotyczących poszczególnych gałęzi przemysłu: energetyki, telekomunikacji, technologii IT, przemysłu gazowego i naftowego a ponadto komentarzy, analiz ekonomicznych oraz raportów analitycznych dla banków i firm ubezpieczeniowych. Łącznie jest to ok. 100 specjalistycznych serwisów informacyjnych z obszarów Europy Środkowej, Rosji, Ukrainy, Azji Środkowej, Chin. Wszystkie z tych gospodarek można zaliczyć do tzw. rynków wschodzących. Partnerami Interfax w poszczególnych przedsięwzięciach są takie międzynarodowe firmy, jak Moody’s, Experian, czy Thomson Financial.
W Europie Środkowej agencja Interfax pojawiła się po raz pierwszy w roku 1999. Obecnie ta obecność uległa wzmocnieniu wraz z utworzeniem w roku 2005 spółki Interfax Central Europe, której zadaniem jest integrowanie i rozwijanie działań Agencji w regionie.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Interfax Central Europe