Ofensywa PCM
Spółka Polskie Centrum Marketingowe rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketingu.
Na rynku pracy panuje przekonanie, że praca Konsultanta Telefonicznego jest pracą tymczasową, banalną i mało rozwojową. W związku z tym stereotypem PCM organizuje kampanię, której celem jest pokazanie jak duży i ważny jest to rynek pracy oraz zaprezentowanie zalet zatrudnienia w telemarketingu. Kampania ta ma przekonać rynek, że praca w charakterze Konsultanta Telefonicznego jest bardzo ciekawym i cennym doświadczeniem dającym duże możliwości rozwoju - podano w komunikacie.
W rozwiniętych krajach, takich jak USA i niektórych państwach UE, aż 3% – według innych badań nawet 10% – wszystkich pracowników na rynku stanowią właśnie Konsultanci Telefoniczni. Oznacza to konieczność zmiany nastawienia do tego typu pracy w Polsce nie tylko samych Konsultantów, ale również Pracodawców.
Akcja będzie realizowana w kilku obszarach. Przede wszystkim planowane są liczne artykuły w prasie branżowej oraz wywiady w środkach masowego przekazu. Materiały te będą wzbogacone o wywiady z pracownikami Spółki, którzy dzięki telemarketingowi odnieśli sukcesy i doskonale rozumieją istotę i ważność tej pracy. W swojej kampanii PCM planuje nawiązać współpracę z biurami karier i samorządami studenckimi na uczelniach warszawskich, z fundacjami i stowarzyszeniami, które wspierają młode osoby w poszukiwaniu pracy, a także z urzędami pracy. Jednym z planowanych działań jest kampania plakatowa w szkołach policealnych oraz wyższych. Ponadto planowana jest kampania reklamowa w portalach ogólnotematycznych oraz portalach związanych z poszukiwaniem pracy i zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dodatkowo PCM wykorzysta własne narzędzia promocji, tj. Newsletter, stronę internetową oraz materiały promocyjne.
„Liczymy, że kampania ta pozwoli na lepsze zrozumienie aspektów pracy w telemarketingu. Dlatego zachęcamy wszystkie firmy działające na rynku – zarówno outsourcingowe, jak też zatrudniające Konsultantów na własne potrzeby – do przyłączenia się do naszych działań i podjęcia z nami głośnej dyskusji na temat pozytywnych aspektów, jakie są związane z pracą na tym stanowisku. Największym wyzwaniem dla naszej Spółki na najbliższe lata jest stworzyć wraz z innymi firmami przyjazny rynek pracy Konsultanta Telefonicznego. Dlatego też wspieramy inicjatywę SMB mającą na celu wypracowanie w branży wysokich standardów realizacji usług telemarketingowych.” – powiedział Jan Załęcki, Prezes PCM Sp. z o. o.
Polskie Centrum Marketingowe istnieje od 1994 roku i świadczy usługi z zakresu nowoczesnego marketingu opartego na komunikacji bezpośredniej. Spółka pracuje dla liderów, którzy chcą dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. PCM gwarantuje Klientom kompleksowe i skuteczne działania, poparte dużym doświadczeniem z zakresu: opracowywania indywidualnych strategii komunikacji bezpośredniej z Klientami, identyfikowania oraz doboru grup docelowych, pozyskiwania nowych Klientów, budowania relacji, cross selling i up-selling, wspierania sprzedaży, obsługi infolinii, prowadzenia analiz kampanii i baz. PCM posiada największe outsourcingowe Call Center w Polsce (600 stanowisk) oraz należy do liderów baz marketingowych (2,8 mln własnych rekordów).
Dołącz do dyskusji: Ofensywa PCM