Ofensywa piwa Lech
Pierwszego października 2009 roku rusza promocja marki Lech -"Wejdź w świat 3D Lecha". W ramach akcji zostanie rozdanych milionokularów 3D a w internecie pojawił się nowy serwis, gdzie możnaoglądać trójwymiarowe filmy.
1 października ruszyła nowa strona internetowa www.lech.pl, czyli trójwymiarowy serwisinternetowy połączony z dystrybucją okularów 3D. Na stronie możnaobejrzeć m.in. najnowszy film "Bieg" Tomasza Bagińskiego, reżyseranominowanej do Oskara "Katedry" zrealizowany w technologii 3D orazwiele innych materiałów wideo (m.in. "Projekt Plaża" realizowanywspólnie z telewizją TVN, Audioriver czy Lech Bike Festiwal)zarejestrowanych również w pełnym trójwymiarze.
Na czas promocji nowego, trójwymiarowego serwisu www.lech.pl, na rynku pojawią się nowe,limitowane opakowania Lecha Premium w filmowej szacie graficznej.Opakowania będą wyróżniać się symbolem trójwymiarowych okularów iklapsem filmowym.
Promocja "Wejdź w świat 3D Lecha" ma na celudotarcie do grupy docelowej marki: konsumentów, którzy aktywniekorzystają z internetu, są miłośnikami nowinek technologicznych,głównie mężczyźni w wieku powyżej 25 roku, mieszkańcy dużych iśrednich miast, o dochodach powyżej średniej.
Za produkcję filmu Tomasza Bagińskiego odpowiada studiopostprodukcyjne Platige Image. Realizację witrynywww.lech.pl w technologii 3D orazkampanię internetową przygotowała agencja interaktywnaArtegence. Za działania PR odpowiada agencjaQ&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa piwa Lech