SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa Biedronki

Kampania Publicis dla Biedronki bez .. tvn

"Spora musiała być ta biedronka, kochanie" - odpowiada mąż żonie, gdy ta wspomina, że jedzona przez niego szynka jest z Biedronki. W ten sposób prezentowana jest oferta sieci sklepów Biedronka w najnowszej reklamie telewizyjnej przygotowana przez agencję Publicis.

"Kampania ma charakter wizerunkowy. Celem stworzonej kreacji, oprócz podkreślenia, że produkty oferowane przez Biedronkę są wysokiej jakości, było ocieplenie wizerunku marki. Sięgnęliśmy po motyw z życia rodzinnego przedstawiony w formie dowcipu. Kluczową sprawą okazał się wybór odpowiedniego reżysera, który potrafiłby nadać reklamie charakter rodzinnego ciepła i przedstawić sytuację z przymrużeniem oka" - powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director w agencji Publicis.

Publicis powierzył reżyserię spotu Agnieszce Glińskiej, która między innymi kierowała realizacją serialu komediowego: "Miodowe lata". Reklama przedstawia rodzinę siedzącą przy śniadaniu. Zabiegany ojciec, w płaszczu, gotowy do wyjścia z domu sięga palcami po szynkę z półmiska, leżącego na stole. Jego dość niekonwencjonalne zachowanie budzi zdziwienie reszty rodziny. Niezrażony informuje żonę, że szynka jest znakomita, świeża i soczysta. Dowiaduje się jednak, że szynka jest z Biedronki. Zadziwiony tym faktem odpowiada wspomnianą wyżej kwestią. Trzydziestosekundowy spot jest emitowany od 25 października w stacjach ogólnopolskich np. TVP i Polsatu.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Biedronki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl