Ofensywa reklamowa firmy Ströer
Pod hasłem 'Po pierwsze prestiż. Po drugie jakość. Po trzecie skuteczność. Spełnimy Twoje trzy życzenia' ruszyła kampania wizerunkowa nośnika SuperScroll - najnowszego produktu w portfelu Grupy Ströer w Polsce.
Jej głównym celem jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.
Aktualna kampania jest drugą odsłoną działań reklamowych SuperScrolla. Pierwsza odbyła się w kwietniu b.r. podczas launchu nowego nośnika. Wówczas reklama, której głównym motywem było hasło: „Plakat na trzy zmiany”, ukazała się w prasie branżowej: Media i Marketing Polska, Briefie i serwisie MiMP.
Jednym z głównych celów w drugiej odsłonie kampanii jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.
Kampania ruszyła 11 września w Internecie i obejmuje 5 serwisów branżowych m.in. Wirtualnemedia.pl oraz 4 serwisy ekonomiczne – Gazetaprawna.pl, Prnews, Money.pl, Bankier.pl.
Kampanię internetową uzupełniają działania mailingowe (html) w serwisach: Wirtualnemedia.pl, Gazetaprawna.pl, Prnews.pl, Money.pl, Bankier.pl; billboard w newsletterze Dziennego Serwisu Press, a także bandery w newsletterze Dziennym Serwisu Media&Marketing Polska.
Od 12 września pojawiły się również ogłoszenia w prasie codziennej – Pulsie Biznesu i Rzeczpospolitej.
Kampania prasowa potrwa 3 tygodnie. Projekt kreacji w mediach oparto na głównym atucie SuperScrolla – rotacji plakatów reklamowych.
Kampania została zaplanowana przez domy mediowe Starcom i Starcom Next.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Ströer