SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa firmy Ströer

Pod hasłem 'Po pierwsze prestiż. Po drugie jakość. Po trzecie skuteczność. Spełnimy Twoje trzy życzenia' ruszyła kampania wizerunkowa nośnika SuperScroll - najnowszego produktu w portfelu Grupy Ströer w Polsce.

Jej głównym celem jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.

Aktualna kampania jest drugą odsłoną działań reklamowych SuperScrolla. Pierwsza odbyła się w kwietniu b.r. podczas launchu nowego nośnika. Wówczas reklama, której głównym motywem było hasło: „Plakat na trzy zmiany”, ukazała się w prasie branżowej: Media i Marketing Polska, Briefie i serwisie MiMP.

Jednym z głównych celów w drugiej odsłonie kampanii jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.

Kampania ruszyła 11 września w Internecie i obejmuje 5 serwisów branżowych  m.in. Wirtualnemedia.pl oraz 4 serwisy ekonomiczne – Gazetaprawna.pl, Prnews, Money.pl, Bankier.pl.

Kampanię internetową uzupełniają działania mailingowe (html) w serwisach: Wirtualnemedia.pl, Gazetaprawna.pl, Prnews.pl, Money.pl, Bankier.pl; billboard w newsletterze Dziennego Serwisu Press, a także bandery w newsletterze Dziennym Serwisu Media&Marketing Polska.

Od 12 września pojawiły się również ogłoszenia w prasie codziennej – Pulsie Biznesu i Rzeczpospolitej.

Kampania prasowa potrwa 3 tygodnie. Projekt kreacji w mediach oparto na głównym atucie SuperScrolla – rotacji plakatów reklamowych.

Kampania została zaplanowana przez domy mediowe Starcom i Starcom Next.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Ströer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl