Ofensywa reklamowa firmy Wittchen
Agencja Reklamowa Ad Ants przygotowała dla firmy Wittchen kampanię reklamową na sezon jesienno-zimowy 2005/2006.
"Budując platformę komunikacji dla marki Wittchen wyszłyśmy od charakterystycznej mandali; znaku, który jest kojarzony z firmą Wittchen oraz claimu marki "twórcza elegancja" - komentuje Karolina Łappo. Zaproponowałyśmy stworzenie komunikacji opartej na symetrii, która konsekwentnie stosowana stanie się znakiem rozpoznawczym firmy Wittchen - dodaje Patrycja Kuhn.
W każdym layoucie nasz "produkt" zajmuje centralne miejsce w kompozycji, stając się jej częścią a zarazem jedynym elementem, który przyciąga uwagę.
Wierzymy, że kolejne egzekucje zaproponowanej przez nas strategii będą jeszcze ciekawsze i pozytywnie wpłyną na wizerunek marki.
Naszym celem jest ugruntowanie wizerunku marki Wittchen jako nowoczesnej i luksusowej, która w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku.
Po raz pierwszy w historii firmy kampania została zrealizowana z dużym rozmachem a zdjęcia robił czołowy polski fotograf Robert Wolański.
Na potrzeby kampanii Ad Ants przygotowało layouty prasowe, które pojawią się w najbardziej poczytnych kobiecych tytułach i tygodnikach opiniotwórczych.
Ad Ants przygotowało również plakaty do salonów oraz film promocyjny emitowany w salonach.
Kampania potrwa od października 2005 do stycznia 2006.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Wittchen