Ofensywa reklamowa gazety "Metro"
Kampania reklamowa 'Metro twoja bramka news' ruszyła w telewizji.
Kampania telewizyjna bezpłatnego dziennika „Metro” ruszyła 6 listopada. Będzie trwała miesiąc i obejmie TVP1, TVP 2 oraz TVN24.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku „Metra” jako codziennej gazety informacyjnej.
Kampania jest prowadzona również w stacjach radiowych: Radio ZET, TOK FM oraz Złote Przeboje, a od 10 listopada w sieci Multikino. W największych miastach Polski, na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS) kampania reklamowa „Metra” prowadzona jest od 16 października, od momentu zmiany makiety dziennika.
Spoty telewizyjne i kinowe zrealizowała firma Lightcraft. Planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Starlink. Zakup pozostałych mediów oraz kreację kampanii przygotował Dział Promocji „Metra”.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa gazety "Metro"