Ofensywa reklamowa House
Lekkość i modowe wyrafinowanie - to motywy przewodnie ruszającejwłaśnie ogólnopolskiej kampanii reklamowej nowej kolekcji HouseJesień/Zima 2007 pod hasłem garvity.no
Od początku września layouty pojawią się głównie nawielkoformatowych nośnikach outdoorowych w większych polskichmiastach: w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu,Łodzi i w miastach konurbacji śląskiej.
We wszystkich tych lokalizacjach nośnikami kampanii zakupionymisamodzielnie przez HOUSE (Anna Paczkowska) będą siatkiwielkoformatowe, citylighty, scrolle, ekrany ciekłokrystaliczne,billboardy i pojazdy komunikacji miejskiej.
Media Mix uzupełnia prasa (magazyny modowe i lifestyle) wspartaprzez Internet na stronie www.house.pl oraz w portalach Onet.pl iWirtualna Polska.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa House