SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa telewizyjna Reader's Digest

Paralotna przygotowała kampanie TV dla RD

Agencja Paralotna przygotowała kampanie telewizyjną dla Reader's Digest. Celem kampanii jest zwiększenie ilości osób, które zapoznają się z nowym pakietem RD.
Grupę docelową stanowią głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast.

Kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w ich zasięgu, że odesłany certyfikat z łatwością może zamienić się w konkretne pieniądze.... wystarczy chcieć.

Klient: Przegląd Reader's Digest
Przedstawiciel klienta: Jacek Tomczuk
Agencja: Paralotna
Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Paweł Lis, Rafał Małysa
Copywriter: Michał Holewjusz
Media: spot 10'' - TVP
Zakup mediów: Mediacom

Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna Reader's Digest

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl