TVN i nc+ zadowolone z przyjęcia klientów wspólnej oferty Player+. „Możemy już mówić o masowości”
Po pół roku od uruchomienia przez Grupę TVN i platformę nc+ wspólnej oferty VoD Player+ firmy są zadowolone z wyników, choć nie ujawniają, ile subskrypcji pozyskano. - Oferta została zaakceptowana przez klientów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Playera. - Jesteśmy zadowoleni, możemy już mówić o masowości - dodaje Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+.
Grupa TVN i nc+ zaprezentowały nową ofertę platformy Player pod koniec listopada ub.r. Użytkownik może w ramach Player+ kupić dostęp do kanałów płatnej telewizji, kolekcji VoD oraz kanałów premium HBO i Canal+ oraz pakiet kanałów sportowych Eleven.
Ofertę Plater+ zapowiadano wówczas jako „dużą rewolucję” oraz dostosowanie do zmian na rynku i zmieniających się zwyczajów konsumentów. - Po pół roku od startu Player+ możemy powiedzieć, że oferta została zaakceptowana przez klientów. Będziemy pracowali nad jej polepszeniem - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera.
- Jesteśmy zadowoleni, możemy już mówić o masowości. Oferta, którą zapowiadaliśmy jako próbę, okazała się sukcesem - podkreśla Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+.
Grupa TVN i nc+ nie ujawniają, ile płatnych subskrypcji zanotowano od startu wspólnej oferty. Nie podają też żadnych dokładnych danych dotyczących ilości transakcji, które miesięcznie dokonują użytkownicy - Player+ umożliwia wykupienie np. dostępu do seriali „Belfer” i „Kruk. Szepty słychać po zmroku” czy kanałów sportowych. Operatorzy przyznają jednak zgodnie, że wyniki są zadowalające i wskazują, iż kierunek współpracy ogłoszony w listopadzie 2017 roku był właściwy.
- Mamy różnych użytkowników: są tacy którzy są super fanami i gotowi są płacić za pakiety z dostępem do najlepszych meczy, ponieważ oglądają ich dużo. Ale mamy też takich użytkowników, którzy lubią piłkę nożną, choć nie zapłacą 60 zł za obejrzenie kilku spotkań piłkarskich w miesiącu - dla nich mamy oferty PPV czy oferty weekendowe, w których chętnie za 20 zł obejrzą wybrane mecze. Wierzyliśmy w ten model, będziemy go rozwijać, bo się sprawdził - mówi Maciej Gozdowski, szef Playera.
Klienci pakietów Player+ ze stacjami Canal+ będą uwzględniani jako nowi abonenci w bazie nc+.
Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu TVN i nc+ wprowadziły na rynek set-top-box Player+ BOX z ofertą Player+. Urządzenie kosztuje 199 zł i jest to cena dekodera wraz z pakietem Max na 90 dni (w tym stacje Canal+ i kolekcja Canal+ VOD). W ramach opłaty klient otrzymuje także dostęp do biblioteki programów i seriali TVN. Użytkownicy nie muszą podpisywać umowy, wystarczy zakup pakietu Playera.
Według danych z badania Gemius/PBI w kwietniu br. serwis Player.pl miał 2,33 mln użytkowników, 33,08 mln odsłon oraz 4 godziny, 33 minuty i 2 sekundy przeciętnego czasu.
Dołącz do dyskusji: TVN i nc+ zadowolone z przyjęcia klientów wspólnej oferty Player+. „Możemy już mówić o masowości”