SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowe wyniki TVP Sport. Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

W listopadzie 2022 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVP Sport w listopadzie 2022 roku wyniósł 2,15 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 198,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. TVP Sport w zeszłym miesiącu pokazywał niemal wszystkie mecze mundialu, który od 20 listopada do 18 grudnia br. odbywa się w Katarze.

Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

Drugi był Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Udział stacji poszedł do góry o 18,92 proc. do poziomu 0,44 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wynik Eurosportu 1 w zeszłym miesiącu wyniósł 0,40 proc. Zmniejszył się o 4,76 proc.

Największy spadek odnotował Fightklub, którego wynik zmniejszył się teoretycznie o 100 proc. do 0 proc.

Rynek kanałów sportowych wzrósł o 68 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w listopadzie 2022 roku wyniósł 3,75 proc. Względem listopada 2021 roku wzrost wyniósł 68,16 proc.

TVP Sport znokautował konkurencję również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w listopadzie br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 2,06 proc., po wzroście o 216,92 proc. - największym w zestawieniu.

Drugi był Polsat Sport (0,20 proc.; - 4,76 proc.), który awansował z trzeciej lokaty. Podium uzupełnia Eurosport 1 (0,19 proc.; - 13,64 proc.), który spadł z miejsca drugiego. Również 0,19 proc. udziału miał Eleven Sports 1 (wzrost o 5,56 proc.), który przed rokiem był czwarty.

Również i w tym ujęciu największy spadek zanotowała Motowizja - teoretycznie o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 3,11 proc. (wzrost o 69,95 proc.).

Dołącz do dyskusji: Rekordowe wyniki TVP Sport. Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
Precz TVP udawanie 2,7 miliardy podatników...nie idzie oglądać wszystko
0 0
odpowiedź
User
Mieciu
Precz TVP udawanie 2,7 miliardy podatników...nie idzie oglądać wszystko

Precz ty żałosny trollu nie umiejący pisać! Masz płacone za to?
0 0
odpowiedź
User
Tobek
Przestań kłamać i udawać!
0 0
odpowiedź