Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Vox Music TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2018 roku wyniósł 0,63 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 7,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,38 proc., po wzroście o 4,02 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,14 proc. (wynik tego kanału względem października ub.r. poszedł do góry o 3,27 proc.).
Czwarty był kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,10 proc. (spadek o 15,24 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której średni udział poszedł do góry o 14,51 proc. do 0,02 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 10. na 9. lokatę.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 89,91 proc. do 0,004 proc. udziału. Stacja ta spadła z 10. na 18. miejsce.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 10,95 proc. (największym w zestawieniu), wyniósł 0,91 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,70 proc. (do góry o 0,35 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,23 proc. udziału; - 7,95 proc.).
Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 95,33 proc. do 0,003 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV z największym wzrostem