1,2 mln widzów nowych odcinków „Koła fortuny”
Pierwsze trzynaście wydań nowego sezonu „Koła fortuny” oglądało średnio 1,20 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych trzynastu odcinków kolejnej edycji teleturnieju, wyemitowanych w okresie od 1 do 13 września 2018 roku wyniosła 1,20 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,53 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 12,30 proc. w grupie 16-59 i 21,42 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia. Aktualnie produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 16.00 oraz w weekendy o 15.05.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,70 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 459 tys., w 16-59 - 719 tys., a w 16-59 - 1,18 mln).
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 2 września. Śledziło go średnio 2,12 mln osób.
Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji w sezonie 2017/2018 wyniosła 1,62 mln osób, co przełożyło się na 17,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,20 proc. w grupie 16-59.
Oznacza to, że nowe odcinki straciły 420 tys. oglądających, ale ich rynkowe udziały spadły nieznacznie. Taka sytuacja wynika m.in. z tego, że w dni powszednie teleturniej zaczyna się teraz o pół godziny wcześniej, kiedy to ogólnie mniej widzów ogląda telewizję.
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009.
Reaktywowany jesienią 2017 roku program na odświeżoną formułę. Prowadzą go wokalista Rafał Brzozowski i Miss Polonia 2016 Izabella Krzan.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów nowych odcinków „Koła fortuny”