428 tys. widzów „Magazynu 997” w TVP1
Program „Magazyn 997” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 428 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Magazynu 997” emitowane są w TVP1 w czwartki około godz. 22.50. Odcinki pokazane w okresie od 2 do 23 września br. oglądało średnio 428 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszyło się wydanie z 23 września. Zgromadziło przed telewizorami 517 tys. oglądających.
TVP1 w czasie emisji „Magazynu 997” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest TVN, który ma 7,04 proc. udziału. Trzecią lokatę zajmuje Polsat (5,83 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (4,76 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce trzecie.
Aktualnie audycję prowadzi Dariusz Bohatkiewicz. Program powstaje we współpracy z Komendą Główną Policji.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 428 tys. widzów „Magazynu 997” w TVP1