SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,7 mln widzów meczów polskich szczypiornistów na MŚ we Francji. 5 mln zł z reklam

Mecze reprezentacji Polski z MŚ w piłce ręcznej mężczyzn 2017 transmitowane w TVP1 i TVP2 oglądało średnio 1,7 mln osób. Wpływy z reklam wyniosły 5,04 mln zł, a hitem był pojedynek z Rosją - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 11 do 29 stycznia 2017 roku we Francji odbywają się Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej mężczyzn 2017. Reprezentacja Polski już zakończyła swój udział w sportowej imprezie, zajmując w niej 17. miejsce. Transmisje meczów można śledzić w TVP Sport i na sport.tvp.pl, a spotkania polskich piłkarzy pokazywały również TVP1, TVP2 i TVP3 (Dwójka pokazała pięć spotkań z fazy grupowej, a TVP3 i Jedynka - po jednym meczu z walki o 17. miejsce).

Średnia widownia sześciu spotkań pokazanych w Dwójce i Jedynce wyniosła 1,69 mln osób. Przełożyło się to na 11,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Mecze Polaków na MŚ w piłce ręcznej 2017 - emisja w TVP1 i TVP2

Wyniki oglądalności

AMR

SHR %

Wszyscy 4+

1 692 261

11,93%

16-49

642 894

11,84%

16-59

995 942

12,35%

Największą popularnością cieszył się mecz Polaków z Rosją, który na antenie TVP2 oglądało 2,31 mln widzów w 4+ (15,28 proc. udziału).

Na drugim miejscu znalazł się pojedynek z Norwegią - widownia na poziomie 2,28 mln osób, a na trzecim - z Japonią (1,49 mln). Oba spotkania również pokazała Dwójka.

TOP3 spotkania

Wszyscy 4+

Pojedynek

Stacja

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

POLSKA - ROSJA

TVP2

16-01-2017

20:40:51

22:17:12

2 308 009

15,28%

POLSKA - NORWEGIA

TVP2

12-01-2017

20:40:41

22:19:50

2 282 114

14,94%

POLSKA - JAPONIA

TVP2

17-01-2017

17:40:50

19:15:35

1 492 393

10,66%

Wpływy reklamowe wokół emisji sześciu analizowanych meczów wyniosły 5,04 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w grudniu ub.r. wyniósł 10,95 proc., a Dwójki - 8,53 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów meczów polskich szczypiornistów na MŚ we Francji. 5 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Władek
Niestety, ale po tych wynikach widać ogromny kryzys całej dyscypliny w Polsce. Jeszcze rok temu były rekordowe wyniki ME w Polsce, teraz 3 x słabiej.
odpowiedź