385 tys. widzów ogląda nowy program „Gra Muzyka” w TV Puls
Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 385 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od TVN7, ale słabiej od Czwórki.
„Gra Muzyka” w TV Puls oglądać można w soboty o godz. 19.00, począwszy od 7 września 2019 roku. Średnia oglądalność pierwszych trzech premierowych odcinków programu wyniosła 385 tys. widzów, co przełożyło się na 3,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Wyższe wyniki cykl notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 5,11 proc., a w DVB-T 16-49 - 4,99 proc.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 1,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 293 tys.).
Dotychczas największą widownię miał pierwszy odcinek teleturnieju. Śledziło go średnio 439 tys. osób.
TV Puls w czasie emisji programu wygrywa walkę o widza z konkurencyjnym kanałem TVN7, który w tym paśmie ma 1,73 proc. udziału. Stacja notuje jednak słabsze wyniki od TV4 (3,38 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TV Puls przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.
„Gra Muzyka” to autorski projekt TV Puls i Media Corporation z Robertem Janowskim w roli gospodarza.
Program opiera się regułach popularnej gry w kółko i krzyżyk. W studio pojawiają się tacy goście jak: Doda, Piotr Cugowski, Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz oraz zespoły: Weekend, Kombii, Future Folk, Varius Manx, Pectus i Feel.
Dołącz do dyskusji: 385 tys. widzów ogląda nowy program „Gra Muzyka” w TV Puls