1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN „Starsza pani musi fiknąć”
Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” gromadzi średnio 1,29 mln widzów, o 240 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” nadawany jest w TVN w środy o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,29 mln widzów, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,20 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,43 mln, a w 16-59 - 1,95 mln; dane udostępnione przez Codemedia).
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 11 września - śledziło go 1,37 mln osób.
Dla porównania, emitowana w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 13,10 proc. udziału w 4+, 19,62 proc. w 16-49 oraz 16,62 proc. w 16-59. Oznacza to, że „Starsza pani musi fiknąć” straciła 240 tys. oglądających.
TVN w paśmie nadawania „Starsza pani musi fiknąć” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,47 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale” i filmy fabularne. Druga jest TVP1 (12,97 proc.; gł. transmisje sportowe), a czwarty - Polsat (5,87 proc.; „Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.
„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem.
W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN „Starsza pani musi fiknąć”