OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel
Dom mediowy OMD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla brytyjsko-francuskiej firmy Eurotunnel, obsługującej tunel pod kanałem La Manche.
Warty w sumie 7 milionów funtów budżet obejmuje Wielką Brytanię, Francję, Belgię i Holandię.
Przetarg był podzielony na dwie części. Pierwszą, obejmującą wyłącznie rynek brytyjski i wartą 4,5 miliona funtów, wygrał OMD UK. Z kolei drugą o wartości 2,5 miliona funtów i obejmującą pozostałe rynki, zdobył OMD France.
W trwającym pięć miesięcy procesie przetargowym OMD pokonał m.in. domy mediowe Carat i MediaCom, a także Mediaedge:cia i Mindshare, które odpadły w początkowej fazie rywalizacji.
Dołącz do dyskusji: OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel