SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel

Dom mediowy OMD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla brytyjsko-francuskiej firmy Eurotunnel, obsługującej tunel pod kanałem La Manche.

Warty w sumie 7 milionów funtów budżet obejmuje Wielką Brytanię, Francję, Belgię i Holandię.

Przetarg był podzielony na dwie części. Pierwszą, obejmującą wyłącznie rynek brytyjski i wartą 4,5 miliona funtów, wygrał OMD UK. Z kolei drugą o wartości 2,5 miliona funtów i obejmującą pozostałe rynki, zdobył OMD France.

W trwającym pięć miesięcy procesie przetargowym OMD pokonał m.in. domy mediowe Carat i MediaCom, a także Mediaedge:cia i Mindshare, które odpadły w początkowej fazie rywalizacji.

Dołącz do dyskusji: OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl