Onet rusza z wielką kampanią urodzinową
Od 1 czerwca 2006 roku portal rozpoczyna szeroko zakrojoną, kampanię autopromocyjną pod hasłem 'Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki Wam :-)'.
W najbardziej eksponowanych miejscach dziewięciu największych polskich miast zawisną megaboardy. Największe, o szerokości przekraczającej 20 metrów w centrum Warszawy, przy Alejach Jerozolimskich oraz w Łodzi – na ulicy Piotrkowskiej. Do końca lipca także w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu.
Reklamy 10 lat Onet.pl pojawiać się będą w czerwcu i w lipcu w prasie:
marketingowej (Brief, Press, Media i Marketing Polska);
tygodnikach opinii (Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój);
prasie komputerowej (Chip, Komputer Świat, Komputer Świat Gry, Magazyn Internet);
miesięcznikach (Forbes, Machina, Żyjmy dłużej, Shape, Joy, Teraz Rock, National Geographic, Dlaczego, Boutique, Oliwia, Film, Glamour, Cosmopolitan).
Kampania swoim zasięgiem obejmuje również internet – głównie serwisy branżowe.
- 0d dekady angażujemy się w pracę nad stałym pogłębianiem oferty programowej, produktowej i reklamowej reprezentując świat nowych multimediów cyfrowych. Teraz zapraszamy użytkowników do zupełnie nowej rzeczywistości treści multimedialnych i serwisów interaktywnych najnowszej generacji. Dzięki zacieśnianiu współpracy z telewizją TVN będziemy mogli wykorzystać ogromny potencjał cyfrowych mediów poddanych konwergencji w stopniu dotąd niespotykanym - powiedział Łukasz Wejchert, prezes Zarządu Grupy Onet.pl SA.
- Oferujemy wszystko, co najlepsze w internecie w sferze contentu, rozrywki, zaspokajania potrzeb naszych klientów, partnerów handlowych i marketingowych. Zapewniamy najwyższe standardy jakości i poziom świadczonych usług. Wychodzimy do świata realnego, nie tylko z własnym contentem, ale i wspierając wiele inicjatyw z kręgu szeroko rozumianej sztuki i kultury oraz obszaru pro publico bono. Rozpoczynamy kolejną kampanię autopromocyjną, podkreślającą naszą multimedialność. Hasło „10 lat Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki Wam:-)” jest nie tylko promocją marki, naszej tożsamości i filozofii - to również, a może i przede wszystkim forma podziękowania skierowanego do użytkowników, fanów, internautów , klientów - po prostu za to, że są z nami juz od dziesięciu lat - dodał Piotr Welc, dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Onet rusza z wielką kampanią urodzinową