Opel rozpoczyna akcję ''Test Miliona Mil''
1 marca, w trakcie ceremonii otwarcia Salonu Samochodowego w Genewie ogłoszono rozpoczęcie przez Opla kampanii pod tytułem Test Miliona Mil, w której weźmie udział około 35 tys. samochodów testowych w niemal 40 krajach Europy
Zainteresowani kierowcy będą mieli do trzech dni na przeprowadzenie jazd testowych i osobiste poznanie samochodów.
Nazwa i dokładne daty trzymiesięcznej kampanii różnią się w zależności od kraju. Opel wystartował w lutym na swoim krajowym rynku w Niemczech, wypuszczając obejmującą 10 tys. samochodów testowych flotę pilotażową w kampanii zatytułowanej "Niemcy testują Opla". Zarejestrowano ok. 60 tys. zgłoszeń na jazdy testowe, a 30 tys. jazd już się odbyło.
Trzymiesięczna kampania jazd testowych to początek innowacyjnych działań Opla w tym roku. Jak zapowiada Fritz Henderson, prezes GM Europe, niedługo do oferty wejdzie Astra GTC, a latem pojawi się nowa wersja Zafiry. Jesienią Vectra i Signum otrzymają nowy design przedniej części, a do tego dojdą jeszcze odmiany OPC modeli Astra, Zafira i Vectra.
Dołącz do dyskusji: Opel rozpoczyna akcję ''Test Miliona Mil''