Opera Software przejmuje dwie sieci mobilnej reklamy
Firma Opera Software, producent przeglądarek internetowych Opera, Opera Mini i Opera Mobile, przejęła dwie sieci mobilnej reklamy - Mobile Theory i 4th Screen Advertising.
Mobile Theory to sieć mobilnej reklamy działająca na rynku amerykańskim. Swoją główną siedzibę ma w San Francisco, a biura w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Seattle. Z kolei 4th Screen Advertising ma swoją siedzibę w Londynie i skupia się na dostarczaniu mobilnych reklam w Europie.
Opera Software płaci 18 milionów dolarów za Mobile Theory i 8 milionów dolarów za 4th Screen Advertising. Sumy te mogą wzrosnąć odpowiednio o 32 i 6,5 miliona dolarów, w zależności od wyników finansowych uzyskanych przez sieci w latach 2013 i 2014.
Dzięki przejęciom, Opera Software liczy na skuteczniejsze spieniężenie ruchu sieciowego generowanego przez przeglądarki Opera Mini i Opera Mobile.
Dołącz do dyskusji: Opera Software przejmuje dwie sieci mobilnej reklamy