SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opera Software przejmuje dwie sieci mobilnej reklamy

Firma Opera Software, producent przeglądarek internetowych Opera, Opera Mini i Opera Mobile, przejęła dwie sieci mobilnej reklamy - Mobile Theory i 4th Screen Advertising.

Mobile Theory to sieć mobilnej reklamy działająca na rynku amerykańskim. Swoją główną siedzibę ma w San Francisco, a biura w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Seattle. Z kolei 4th Screen Advertising ma swoją siedzibę w Londynie i skupia się na dostarczaniu mobilnych reklam w Europie.

Opera Software płaci 18 milionów dolarów za Mobile Theory i 8 milionów dolarów za 4th Screen Advertising. Sumy te mogą wzrosnąć odpowiednio o 32 i 6,5 miliona dolarów, w zależności od wyników finansowych uzyskanych przez sieci w latach 2013 i 2014.

Dzięki przejęciom, Opera Software liczy na skuteczniejsze spieniężenie ruchu sieciowego generowanego przez przeglądarki Opera Mini i Opera Mobile.

Dołącz do dyskusji: Opera Software przejmuje dwie sieci mobilnej reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl