Oppo sonduje rynek pod kątem nowego projektu
Chiński producent smartfonów i elektroniki użytkowej Oppo jest w trakcie przeglądu rynku agencji komunikacji marketingowej.
Oppo rozesłało do wybranych agencji (marketer nie podaje konkretnych liczb) zapytania o informację, pod kątem chęci wzięcia udziału w postępowaniu mającym wyłonić partnera przyszłych działań komunikacyjnych nowego projektu marketera.
Zapytania trafiły do firm z Polski i z zagranicy. Oppo nie zdradza, w jakim zakresie chce współpracować z wybraną agencją oraz czy ostatecznie rozpisze przetarg, czy zdecyduje się na inny tryb wyboru podwykonawcy.
Chiński producent Oppo wszedł na polski rynek 31 stycznia ubiegłego roku. Marka jest dziś obecna na ponad 35 rynkach. Ma 6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 tys. sklepów na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Oppo sonduje rynek pod kątem nowego projektu