SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oriaq będzie badać nowe media

GRUPY IQS utworzyła firmę Oriaq, która zajmie się badaniem nowych mediów - internetu, telewizji cyfrowej oraz rozwiązań mobilnych. Prezesem nowej spółki został Bartłomiej Zarębski.

ORIAQ zamierza realizować badania w naturalnym środowisku konsumenta w domu lub w pracy.

Badania będą realizowane zarówno w Polsce, jak i za granicą.



Bartłomiej Zarębski - poprzednio członek zarządu Grupy Stereo S.A. właściciela m.in. sklepów internetowych Bileteria.pl, Pstryk.pl, Stereo.pl. W latach 2003-2008 wiceprezes Interactive Advertising Bureau Polska (IAB). Wieloletni członek Rady Programowej Onet.pl.

Krzysztof Krejtz - partner zarządzający i wiceprezes ORIAQ. Doktor psychologii, wieloletni wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie kierownik Laboratorium Badań Internetowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Krzysztof Kowalczyk - partner zarządzający ORIAQ, prezes i partner zarządzający w firmie doradztwa strategicznego UBIK Business Consulting. Wcześniej pracował m.in. w Procter&Gamble, Lycos Europe oraz McKinsey&Company.

  • Więcej informacji:
  • ORIAQ

Dołącz do dyskusji: Oriaq będzie badać nowe media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl