Oriaq będzie badać nowe media
GRUPY IQS utworzyła firmę Oriaq, która zajmie się badaniem nowych mediów - internetu, telewizji cyfrowej oraz rozwiązań mobilnych. Prezesem nowej spółki został Bartłomiej Zarębski.
ORIAQ zamierza realizować badania w naturalnym środowisku konsumenta w domu lub w pracy.
Badania będą realizowane zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Bartłomiej Zarębski - poprzednio członek zarządu Grupy Stereo S.A. właściciela m.in. sklepów internetowych Bileteria.pl, Pstryk.pl, Stereo.pl. W latach 2003-2008 wiceprezes Interactive Advertising Bureau Polska (IAB). Wieloletni członek Rady Programowej Onet.pl.
Krzysztof Krejtz - partner zarządzający i wiceprezes ORIAQ. Doktor psychologii, wieloletni wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie kierownik Laboratorium Badań Internetowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Krzysztof Kowalczyk - partner zarządzający ORIAQ, prezes i partner zarządzający w firmie doradztwa strategicznego UBIK Business Consulting. Wcześniej pracował m.in. w Procter&Gamble, Lycos Europe oraz McKinsey&Company.
Dołącz do dyskusji: Oriaq będzie badać nowe media