SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen Oil sonduje rynek przed wyborem agencji PR

Spółka Orlen Oil należąca do PKN Orlen zaprasza agencje do udziału w RFI (zapytanie o informacje). W ten sposób robi rozpoznanie rynku usług doradczych i public relations.

Prowadzone RFI ma pomóc w rozpoznaniu rynku oraz analizie możliwości potencjalnych dostawców w zakresie doradztwa i usług PR.

Orlen Oil jest zainteresowany nawiązaniem współpracy z agencją, która będzie zajmować się dla tej spółki m.in. opracowaniem i redagowaniem tekstów prasowych związanych z tworzeniem pozytywnego wizerunku firmy w wymiarze lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, bieżącymi kontaktami z mediami, realizacją działań związanych z PR produktów i działaniach B2B (Biznes dla Biznesu), opracowaniem komunikatów, informacji i komentarzy prasowych związanych z produktami. Agencja ta ma również zajmować się działaniami public relations w internecie, koordynacją działań z zakresu PR produktowego i informacyjnego wsparcia sprzedaży produktów Orlen Oil, realizacją działań związanych z rozpoznaniem oraz realizacją działań promocyjnych, sponsoringowych oraz wsparcia sprzedaży produktów itp.

Będzie też odpowiadać za doradztwo w zakresie budowania właściwych relacji Orlen Oil z mediami, komunikację wewnętrzną i korporacyjną.

Zainteresowane agencje mogą składać odpowiedzi na zapytanie Orlen Oil do 17 października.

Spółka na ich podstawie może wybrać firmy, które zaprosi do kolejnych etapów mających na celu wybór agencji do współpracy w zakresie doradztwa i PR.

 

Dołącz do dyskusji: Orlen Oil sonduje rynek przed wyborem agencji PR

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dinx
Co tu się zastanawiać. Hoffman Public relations obskoczy wszystkie działania promocyjne i weźmie za to kasiorkę ...jak miło.
0 0
odpowiedź
User
Karol
Geniusz PRu, pan Mastalarek nie daje rady z marką Orlen? No i po co taka szopka jak wiadomo, że wygra jakaś firma założona tydzień temu przez jakiegoś koordynatora lokalnego klubu Gazety Polskiej. Bo tam tkwią niewyczerpane pokłady wszelkiej maści kompetencji.
0 0
odpowiedź
User
JJ
Ktoś chętny??? bo chyba wiadomo z góry, że przetarg już obstawiony
0 0
odpowiedź