SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Oryginalny męski świat” promuje Viagrę wśród lekarzy

W prasie i BTL-u trwa kampania reklamowa Viagry. Akcję pod hasłem „Oryginalny męski świat” przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Viagry ma wzmocnić wśród lekarzy urologów i seksuologów jej wizerunek jako jedynego oryginalnego produktu leczniczego na impotencję. Akcja pod hasłem „Oryginalny męski świat” prezentuje kilka historii pokazujących oryginalne pasje i zainteresowania mężczyzn.

W ramach kampanii materiały BTL są dystrybuowane wśród lekarzy przez przedstawicieli medycznych, a działania będą też prowadzone w prasie branżowej. Akcję – rozpoczętą w styczniu, a zaplanowaną co najmniej do jesieni – przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Dołącz do dyskusji: „Oryginalny męski świat” promuje Viagrę wśród lekarzy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenia
Co z tego, że historie i pasje oryginalne jak siurek nie staje ?
0 0
odpowiedź
User
pharmacepticacom
sildenafil 100mg without a prescription https://www.pharmaceptica.com/
0 0
odpowiedź
User
emalleyGX
advair diskus dosage for copd https://candipharm.com/search?text=advair-diskus-dosage-for-copd
0 0
odpowiedź