SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OS3 multimedia z budżetem reklamowym DPD Polska

OS3 multimedia zdobyła w przetargu budżet reklamowy firmy kurierskiej DPD Polska. O zlecenie starało się pięć agencji.

Agencja OS3 multimedia przygotuje długofalową strategię komunikacji DPD Polska oraz stworzy nowy serwis firmy skierowany do klientów biznesowych i indywidualnych. Ponadto będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie kampanii wspierających obecność DPD Polska w internecie. Działania w mediach społecznościowych będzie realizować wydzielona niedawno ze struktur OS3 multimedia agencja Ostryga.

Współpracę zaplanowano na co najmniej rok.

Dołącz do dyskusji: OS3 multimedia z budżetem reklamowym DPD Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl