"Osh33 Love Potion" – rusza wspólna kampania reklamowa Oshee i Maty
Ruszyła kampania reklamowa "Osh33 Love Potion" – linii lifestyle’owych napojów będących efektem współpracy marki Oshee i Maty.
Reklama składa się z fragmentów wygenerowanych komputerowo oraz ujęć filmowych. Głównym bohaterem spotu jest Mata w dwóch odsłonach – cyfrowej oraz rzeczywistej. W tle można usłyszeć jego zwrotkę z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek” nagranego wspólnie z raperem Beteo, w której artysta proroczo nawiązuje do napoju Love Potion.
Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
Kampania reklamowa obejmuje emisję spotów na platformach video, w tym YouTube, Facebook, Instagram oraz Tik Tok. Dodatkowym wsparciem będzie promocja display’owa. Obecny etap akcji potrwa kilka tygodni.
Osh33 Love Potion zadebiutowało w sprzedaży 16 sierpnia w sieci Żabka. Wkrótce produkt trafi również do szerokiej dystrybucji.
Dołącz do dyskusji: "Osh33 Love Potion" – rusza wspólna kampania reklamowa Oshee i Maty