SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Osiem agencji walczy o obslugę interntowych kampanii resortu klimatu

Osiem agencji złożyło oferty w przetargu Ministerstwa Klimatu i Środowiska na obsługę kampanii informacyjnych w internecie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Euvic Media, Remarkable Ones czy agencja reklamowa dsk.

Przetarg resortu klimatu dotyczy obsługi emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie. Chodzi o wszelkie płatne emisje materiałów i treści reklamowych, postów lub innych formatów wykorzystywanych w danym portalu społecznościowym lub sieci reklamowej i wyszukiwarce Google.Budżet resortu na te działania wynosi 397,2 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Współpracą z ministerstwem w tym zakresie zainteresowane są agencje We Try Harder (zaproponowana cena wynosi 294 tys. zł), Bringmore Advertising (377,1 tys. zł), Interprima (397,2 tys. zł), Fabryka Marketingu (108 tys. zł), agencja reklamowa dsk (200,7 tys. zł), Interactivevision (321 tys. zł), Remarkable Ones (319,2 tys. zł) oraz Euvic Media z Fabryką Komunikacji Społecznej (182 tys. zł).

Z wybraną w przetargu agencją resort będzie pracować do końca listopada br. O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (40 proc.), portfolio (25 proc.), doświadczenie koordynatora projektu (25 proc.)zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do realizacji projektu (10 proc.).

Dołącz do dyskusji: Osiem agencji walczy o obslugę interntowych kampanii resortu klimatu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mirek
Oby wygrał EUVIC moze cos zmienia na lepsze
odpowiedź