Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią
Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł.
Trzeci sezon produkcji „Usta Usta”, emitowany w telewizji TVN od marca we wtorki o 21.30, miał średnio 15,17 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,78 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 14,69 proc. i 17,53 proc. udziału.
Usta Usta | |||
DATA | AMR | SHR % | SHR / 16-49 |
01-03-2011 | 1933586 | 13,58% | 16,56% |
08-03-2011 | 1802186 | 13,40% | 18,08% |
15-03-2011 | 1933266 | 14,20% | 19,32% |
22-03-2011 | 2072148 | 15,57% | 19,20% |
29-03-2011 | 1872000 | 12,99% | 17,85% |
05-04-2011 | 2150826 | 15,07% | 19,41% |
12-04-2011 | 2190717 | 15,78% | 19,86% |
19-04-2011 | 2327756 | 17,21% | 22,34% |
26-04-2011 | 2306067 | 17,12% | 22,56% |
03-05-2011 | 2488946 | 16,72% | 22,07% |
średnio | 2109512 | 15,17% | 19,78% |
średnio 2009 | 2041532 | 14,69% | 17,53% |
Pierwszy sezon „Usta Usta” emitowany wiosną 2010 roku (w soboty o godzinie 20.00) śledziło 2 mln widzów, drugi nadawany jesienią (we wtorki o 21.30) 1,78 mln osób.
Sezon | AMR | SHR% | SHR / 16-49 |
Wiosna 2010 | 1994676 | 14,88% | 19,86% |
Jesień 2010 | 1782823 | 12,58% | 16,48% |
Wiosna2011 | 2109512 | 15,17% | 19,78% |
TVN podczas emisji serialu „Usta Usta” wiosną był stacją drugiego wyboru. Liderem w obu grupach okazała się Dwójka nadająca „Magazyn Expresu Reporterów” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR / 16-49 |
TVP2 | 3557131 | 25,62% | 20,30% |
TVN | 2109512 | 15,17% | 19,78% |
TVP1 | 1927496 | 13,88% | 12,77% |
POLSAT | 1861907 | 13,41% | 14,92% |
Produkcję oglądały głównie kobiety, mieszkańcy miast, osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.
Profil | TVN | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 32,70% | 68 |
Kobiety | 67,30% | 130 | |
Wiek | 4-9 | 2,14% | 36 |
10-15 | 4,33% | 64 | |
16 - 19 | 3,57% | 64 | |
20 - 24 | 4,20% | 53 | |
25 - 29 | 11,42% | 128 | |
30 - 34 | 11,88% | 143 | |
35 - 39 | 12,15% | 165 | |
40 - 44 | 9,53% | 149 | |
45 - 49 | 6,28% | 91 | |
50 - 54 | 6,69% | 83 | |
55 - 59 | 9,19% | 119 | |
60+ | 18,62% | 92 | |
Wlk. miasta | Wieś | 27,56% | 70 |
< 50 tys. | 23,81% | 99 | |
50-100 tys. | 10,03% | 117 | |
100-200 tys. | 8,65% | 107 | |
> 200 tys. | 29,95% | 149 | |
Zawód | Top management | 13,83% | 159 |
Pracownicy średniego szczebla | 23,19% | 154 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,46% | 87 | |
Emeryci | 24,52% | 95 | |
Inni | 20,99% | 68 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 42,15% | 93 |
Średnie | 32,33% | 109 | |
Wyższe | 19,05% | 152 | |
Inne | 6,47% | 51 |
Produkcja była adaptacją oryginalnego serialu „Cold Feet”, emitowanego w Wielkiej Brytanii w latach 1997-2006 w kanale ITV. Głównym bohaterem był Adam (Paweł Wilczak), który znalazł swoją wymarzoną Julię (Magdalena Różczka). Poprzez tę dwójkę widzowie poznawali pozostałe pary: Izę i Piotrka (Sonia Bohosiewicz, Wojciech Mecwaldowski) oraz Agnieszkę i Krzysztofa (Magdalena Popławska, Marcin Perchuć). Każda z nich przechodziła różne fazy związku - od pierwszego flirtu, aż po poważne zawirowania małżeńskie.
Dołącz do dyskusji: Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią
Szkoda, szkoda...