'Ostry w gębie' promuje menu Burger Kinga
Burger King pod hasłem "Ostry w gębie" wprowadza do menu nowe burgery. Ofertę wspiera promocja internetowa.
Pikantne burgery wprowadzane do menu restauracji Burger King pod hasłem "Ostry w gębie" noszą nazwy Wkurzony Whopper, Podwójnie Wkurzony Whopper oraz Wściekły Chicken. W ramach promocji tego menu uruchomiono serwis ostrywgebie.pl, w którym można odsłuchać i przesłać innym sześć ostrych "wiązanek" dźwiękowych. Na internautów, którzy wyślą najwięcej takich plików, czeka 1200 zaproszeń na darmowego burgera.
Koncepcję kreatywną promocji - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja FireFly Creation, która również uruchomiła stronę ostrywgebie.pl i prowadzi całą akcję.
Dołącz do dyskusji: 'Ostry w gębie' promuje menu Burger Kinga