Pampers.pl: Przyszła na świat zupełnie nowa strona (wideo)
W prasie, internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa nowej odsłony serwisu pampers.pl. Akcję pod hasłem „Przyszła na świat zupełnie nowa strona” – skierowaną do kobiet w ciąży i młodych matek – przygotowały agencja reklamowa Saatchi &Saatchi i dom mediowy Mediacom.
Kampania reklamowa nowej odsłony serwisu pampers.pl podkreśla, że funkcjonująca w nim wielotysięczna społeczność kobiet w ciąży i młodych matek umożliwia znalezienie odpowiedzi na każde pytanie związane z ciążą i opieką nad niemowlakiem. Przekaz pod hasłem „Przyszła na świat zupełnie nowa strona” informuje również, że w witrynie dostępne są porady ekspertów. Celem kampanii jest promowanie pampers.pl jako nowej jakości wśród portali parentingowych.
Akcja jest prowadzona od początku roku w prasie i internecie (layouty oraz reklamy wideo w magazynach i serwisach parentingowych), a także w ramach działań BTL (materiały POS, advertoriale i naklejki samochodowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Pampers.pl: Przyszła na świat zupełnie nowa strona (wideo)