SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Panasonic powierzył Sigmie obsługę medialną

Panasonic Polska powierzyła agencji Sigma International (Poland) Ltd regularną obsługę w zakresie public relations

Zadaniem agencji jest budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku publicznego firmy i jej produktów oraz wspieranie jej polityki marketingowej na rynku polskim. Podstawowym narzędziem komunikacji będą kontakty z mediami, obejmujące takie formy jak spotkania prasowe, regularne rozpowszechnianie informacji prasowych, aranżowanie testów produktowych. Agencja będzie także monitorowała media, w tym Internet.

"Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z tak renomowaną, światową firmą - powiedział Ryszard Solski, dyrektor generalny agencji. - W Polsce nazwa Panasonic już od lat jest synonimem najwyższej jakości i technologicznej innowacyjności, a to stawia przed nami spore wyzwania, którym będziemy chcieli sprostać."

Umowa została zawarta do końca roku obrachunkowego Panasonic tj. 31 marca 2005 r. z opcja automatycznego przedłużenia na rok następny i kolejne lata.

"Nowa agencja wyłoniona została w drodze konkursu. W ostatnim etapie startowały trzy firmy. Sigma przekonała nas wszechstronnym zapleczem osobowym, wiarygodną strategią budowy wizerunku marki oraz rozsądną ceną" - powiedziała Wiesława Wasilewska, prezes Panasonic Polska Sp. z o.o.

Dołącz do dyskusji: Panasonic powierzył Sigmie obsługę medialną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl