Paralotna dla BPH TFI
Agencja Paralotna przygotowała dla BPH Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA kampanie promującą BPH Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Sektora Nieruchomości.
Kampanie oparto na haśle „Trochę wyobraźni, dużo zysków” – podkreślając fakt, że odrobina wyobraźni oraz zaledwie 1000 zl wystarczy by inwestować w nieruchomości.
Paralotna odpowiedzialna jest za strategię komunikacji oraz kreację materiałów ATL (prasa i Internet) oraz BTL.
Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i branżowej oraz magazynach opiniotwórczych, Internecie oraz poprzez ekspozycje materiałów reklamowych w placówkach Banku BPH i Biura Maklerskiego Banku BPH.
Za przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
Fundusz jest odpowiedzią BPH TFI na rosnące zapotrzebowanie rynku na instrumenty finansowe umożliwiające osiągnięcie wysokiej stopy zwrotu przy stosunkowo niskim ryzyku. Wyróżniającą cechą Funduszu jest niski, bo wynoszący zaledwie 1000 złotych próg inwestycji.
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla BPH TFI