Paralotna dla Henkla
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Henkel kampanię wspierającą promocję sprzedaży zaprawy klejącej Ceresit CM11.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Jeszcze jeden, jeszcze jeden” i nawiązuje do atmosfery stadionów piłkarskich. Jednocześnie komunikuje zasady promocji, która polega na dodaniu darmowego opakowania do każdych pięciu zakupionych przez klienta.
Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn – inwestorów i wykonawców kupujących zaprawy klejące.
Wsparcie promocji odbywa się poprzez działania ATL i BTL: spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w RMF FM oraz materiały POS.
Czas trwania kampanii: od połowy kwietnia 2006
Przedstawiciel klienta: Janusz Mitko
Klient: Henkel
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski
Art director: Jarosław Spuła
Copywriter: Adam Mazurek
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Henkla