Patrycja Orłowska awansuje w RASP
Patrycja Orłowska, dotychczasowa head of social media & video projects w Ringier Axel Springer Polska, od 1 stycznia 2024 r. awansuje na nowo utworzone stanowisko head of audience development - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Orłowska stanie na czele nowego zespołu audience development team. Tym samym do jej zespołu dołączają social media Faktu, zespół SEO editorial oraz wydawcy Onet Watch i zespół odpowiadający za transmisje video.
W nowej roli Patrycja Orłowska będzie odpowiadać za strategię i wzrost ruchu ze wszystkich platform zewnętrznych, dystrybucję treści wideo na platformach wewnętrznych (Onet Watch) oraz zwiększenie produkcji social video. Orłowska raportuje do Marty Pawłowskiej, digital publishing directora RASP.
– Ten rok bardzo dobitnie pokazał, że ruch z platform zewnętrznych staje się jeszcze mniej stabilny. Podobnie sposoby jego monetyzacji. Potrzebujemy zespołu, który potrafi bardzo elastycznie dystrybuować nasze treści do wszystkich platform, a to wymaga dynamicznej strategii, kreatywności i świetnego rozumienia redakcji. Nie wyobrażam sobie lepszej osoby niż Patrycja do kierowania takim zespołem – mówi Marta Pawłowska, digital publishing director RASP.
Patrycja Orłowska od siedmiu lat w RASP
Patrycja Orłowska do Ringier Axel Springer Polska dołączyła w 2016 roku jako menedżerka social mediów w redakcji Newsweek.pl. Później awansowała kolejno na stanowisko kierowniczki social mediów w Grupie i head of social media & video projects. Wcześniej pracowała m.in. w wydawnictwach Agora i Valkea.
Według wyników badania Mediapanel w listopadzie br. serwisy internetowe i aplikacje mobilne Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 21,14 mln internautów, spędzając średnio po 2 godziny, 2 minuty i 7 sekund.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Orłowska awansuje w RASP